Re: Lg 12x8x32

Autor: Klakier (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 10:57:48 MET

> ;>>>>> jak goster to zobaczy to go szlag trafi..... dodaj, ze za podobna
> cene mialby markowego teac'a cdw512eb :>

już wie :>
heh ale facet jest uparty - od kilku dni przed zakupem mu trułem żeby kupił
właśnie TEACa - taniej i pewniej - ale on koniecznie musiał mieć LG bo mu
taką w serwisie "Optimusa" zaproponowali ;)))

aa musze mu jeszcze pokazać ostani post z tego wontku dzieła niejakiego
Wozika :))
a sie bede śmiał jak mu sie rozwali za 2 miechy ;)