Re: SDI

Autor: Nijou (nijou_at_skasuj-bzdeta.go2.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 10:00:39 MET

"mario":

| Mam telefon z Netii. Chciałbym założyć sobie SDI, i tu nasuwa mi się
pytanie
| czy muszę zakładać nową linię, czy TPSA i Netia mają podpisana umowę o
| korzystaniu na wzajem ze swoich sieci.
| Pozdrawiam Mario

To troche NTG - od tego jest pl.misc.telefonia, ale co tam...
Musisz zalozyc nowa linie w TPSA. SDI jest przypisane do konkretnego
numeru w TPSA. Za pieknie byloby gdyby nasz ukochany monopolista
pozwalal na takie 'wybryki' jak montowanie SDI na liniach Netii.
Zreszta, to by bylo chyba technicznie skomplikowane.

Pzdr,
Nijou

--
      -----------[Nijou / nijou_at_usun-to.go2.pl]-------------
      HEAD KNIGHT:  Then, when you have found the shrubbery,