Re: nagranie bootable cd

Autor: Hallucinogen (hallucinogen_at_go2.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 19:28:38 MET

"Zhan" <arturm_at_polnet.cc> wrote in message news:9809p0$8b0$1_at_news.tpi.pl...
> niestety na cd widoczna jest wtedy tylko ostatnio nagrana sesja :(

Hi!
Specjalnie dla Ciebie poświęciłem 15 minut na przegranie Win2k PL na RW i
dogranie servie packa i jeszcze sprawdziłem czy płytka tak nagrana się
butuje.
Wszystko działa jak oryginał i service pack jest widziany wiec robisz cos
zle.
Najprawdopodobniej nie zaimportowałeś wcześniejszej sesji przed dograniem
service packa (domyślnie w CDRWinie jest to wyłączone *Advanced
options-->Import Previous Session*)
Spróbuj jeszcze raz napewno uda się jeżeli wszystko dobrze zrobisz.