Re: Kupie slabe pentium lub mocne 486

Autor: Skrytka Tomusia (kashack_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 00:01:43 MET

Oczywiscie ja sobie zdaje sprawe, ze serwery stawia sie na 486+ linux, ze
Amiga rulez itp... Ale panowie jezeli chcecie uzywac MS Office na czyms
slabszym to oczywiscie pomylka. A jak nazwiecie taki sprzet w odniesieniu do
chociazby PIII.... no jak ?
Slimak ???
fakt: programowalna maszyna do pisania

Kashack

Użytkownik Sitek <situnio_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3aa91b5e_at_news.artur.pl...