Re: Pomocy - nowy i sie wiesza

Autor: kat (domel_at_xox.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 23:35:34 MET

Użytkownik <pawelryniewicz_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:09ac.00000000.3aa93ef7_at_newsgate.onet.pl...
> Pomocy - zlozony nowy komp, wiesza sie w CMR 2, a nawet w windowsowym
> pinball'u. Wydaje mi sie ze chodzi o grafike ale nie wiem jak to
rozwiazac.
> Komputer po pewnym czasie po prostu staje i na nic nie reaguje - co
ciekawe
> tylko przy grafie jak zauwazylem. A oto konfiguracja:
> Duron 700
> Płyta Shutle DOT-AK12 z ATA 100
> 128 RAM 133
> Shutle Geforce 2 MX 32 MB
> Seagate U5 30 GB ATA 100
> [...]

byc moze grafika sie przegrzewa, lub ma zle sterowniki. Rozkrec obudowe,
postaw jakis wiatrak kolo kompa i zobacz co sie bedzie dzialo, jak nie
pomoze t najpewniej zle sterowniki.

pozdrawiam

--
kat