Re: Moj Cd-Rom nie czyta autorun.inf

Autor: Jan Gościcki (goscicki_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 23:25:40 MET

> Od jakiegos czasu (wydaje mi sie, ze od zainstalowania programu WinOnCD
> 3.7) ani CD-ROM ani nagrywara nie czytaja autorun.inf z plyty.
To nie tyle od zainstalowania tego programu, co po nieudanym nagrywaniu i
np. resecie.
Na czas nagrywania WinOnCd wyłącza powiadamianie o włożeniu, wygaszacz, i
coś tam jeszcze
Po zakończeniu nagrywania i normalnym zamknięciu przywraca poprzednie
ustawienia.
Jeśli nagrywanie będzie nieudane (jakiś błąd, zwis itd. po którym nie dało
się nic zrobić tylko reset)
to nie przywraca autopowiadamiania, a tym samym nie działa autorun.inf
pozdr Janek