Re: D700@800 a wiecej zwis - mostek ?

Autor: JaVoL (daniel_j_at_promail.plXXX)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 01:26:54 MET

Użytkownik "Sir David" <adamd_at_zetobi.com.pl> napisał w wiadomości

> Nie ma sensu z mostkami, jezeli mnoznik ustawia sie dobrze to mostki sa
> ok. Mozesz jeszcze podnosic napiecie (o ile tego ine robiles) i lepiej
> chlodzic.

No co Wy - 36stopni i chlodzic ?? (cooler master 4915obrnonstop)
Dopiero jak zaloze obudowe to jest 46st jak go non stop w 3dmarku2000 albo
grach katuje a plyta 34max...
To niewiem co jest ale cos nie tak bo nawet na 750mhz jak gram w cos i
wychodze z windy poprzez zamknij to niby zamyka i wywala niebieski ekran -
to samo jak 700 podkrece przez fsb na 112 ale jak na 110 to juz dobrze czyli
stabilny w 100% ! Ale obecnie tylko na 800 moge w 99% stabilnie korzystac bo
ten jeden proc to wlasnie przy zamykaniu wywala blad a nigdy nie zwisnal w
grze ani tescie ! Na 850 wywalilo do windy jak testowal proca w3d2000 ale na
800 nigdy...

Tak jak teraz pisze ten post to mam 32stopnie proca i 33plyty !

JaVoL