Re: SDI - czy cos mozna zrobic z beznadziejnym wyjsciem na swiat

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 22:24:36 MET

Uzytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> tez wszedlem dla testu na te strone przez SDI i zaladowala sie po 3
> minutach

U mnie 9 sekund :)
Ale ja korzystam z dobrego proxy, a Polpak to mam 4km do Pieknej, pozniej
juz przez wezel miedzyoperatorski do innej sieci...
Przez Polpak zagranica to tragedia. Niestety to cudo to tylko www+ftp, o
zabawkach typu RealVideo czy Napster mozna zapomniec z max predkoscia...
Chociaz czasami nie jest najgorzej, ale zwykle jest kiepsko. No a www rysuja
sie lepiej niz z Polski normalnie :)

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl