riva - ratunku !!!

Autor: Wójtowicz Łukasz (lukasznews_at_wp.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 22:04:48 MET

Czesc !
jestem zdesperowany z powody mojej rivy (32MBpro tv). Niedawno zainstalowalm
nowe Via4in1 1.28 i detonatory 6.50. Jednak to co sie dzieje z filmami
przekacza ludzkie pojecie. Ale po kolei :
- sprzet jest taki : abit va6, celeron 366A (do 550). 96 RAM no i riva
(dodatkowo Media player 6.4)
mam kilka playerkow i tak :
- bsplayer - po podkreceniu filmy nawet chodza ale napisy sie nie chca
wczytac (a jak juz to nie ma polskich znakow)
- inne (vplayer, cinus player, pover dvd etc.) - nawet jak jest na 550 to
sie nie da rady ogladac bo tak sie haczy !
Co robic ???!!! (u kolegi : s3trio 4MB, voodoo 2, celeron na 400, 64 ramu
idzie przynakmniej 2 razy lebiej ode mnie : zero haczenia, obrazik luks...
slowek : no problems !)
jak ktos wie jak to "Naprawic" to bAAAAArdzo prosze o rade !!!
Dzieki !!!