windows 2000, prosze pomuzcie

Autor: Robert (mirobe_at_go2.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 21:56:59 MET

Witam, mam zainstalowanego windowsa 2000 proffessional pl i nęci mnie 1
problem..od dawana...
przy starcie windowsa gdy wyswietla sie plansza okienek i gdzie jest pasek
postepu komputer zatrzymuje jakby wszystkie napedy i staje doslownie na 2
minuty..po 2 minutach rusza i wgrywa sie dalej...instalowalem juz windowsa
na 5 kinfiguracjach s[przetowych i zawsze to samo..szczerze muwiac zaczelo
mnie to denerwowac..prosze podajcie mi jakies rady, albo chociaz grupe na
kturej muglbym sie z tymproblemem zwrucic..
Dzieki za odpowiedzi
Pozdrawiam
Robert