Riva TNT2 a dzwiek - problem

Autor: Kiwoy (woyciech_at_go2.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 16:42:35 MET

Witam

Mam pytanko : Zakupilem ostatnio 32 Mb Rive TNT2 M64pro i po zainstalowaniu
okazalo sie ze zmula mi ona dzwiek. Ma to miejsce gdy np. slucham mp3 i
rownoczesnie : minimalizuje lub maksymalizuje jakies okno, rozwijam jakies
menu, rozwijam menu start, wlaczam wizualizacje winampa i co wlasnie w tym
momencie odkrylem nawet jak wstukuje ten tekst (przy kazdym stuknieciu w
klawiature) - przy wszystkich tych zdarzeniach muzyka zostaje chwilowo
znieksztalcona. Przy odtwarzaniu mpeg-ow czy avi dzwiek jest znieksztalcony
praktycznie caly czas.
Ma ktos koncepcje co z tym zrobic??
Dodam ze na poprzedniej 8 Mb karcie grafiki nie mialo to miejsca . Mam 96 MB
ramu , Celeronka 300 i karte dzwiekowa Diamond 3D.
Z gory thx za pomoc.

Pozdrawiam

Kiwoy