Re: UWAGA OSZUST!!! (ale wtopa)

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 15:37:19 MET

Krionix wrote:

> wspolczucia, sam sprzedaje, kupuje na allergo. TYLKO od sprawdzonych kolesi
> (niebiescy w gore), dzwonisz na telefon STACJONARNY i sie dogadujesz, oszust
> ci NIE poda swojego telefonu IHMO. KONIECZNIE zglos to sdminom na allegro,
> zablokuja mu konto, maja namiary na IP zkad sie laczyl, oni ci pomoga,
> allegro od 1 marca (?) wprowadza rekompensate za takie sprawy - oddadza do
> 250zeta, szcegolow jeszcze nie ma - spytaj adminow
>
> NIE POPUSZCZAJ, mc temu zlapano dresa z wlabrzycha co tak robil - pojdzie
> siedziec - jak mu nie popuszcza wspaniale sady.

> [...]
Nie zawsze jest to prawda. kupiłem od gościa (z xx gwiazdkami) dysk.
Niewielki 1.1 GB więc i mała kasa więc tak nie boli, ale żal zaufania.
Odebrałem osobiście, gość twierdził, że ma ca 8 MB badów w jednym
miejscu. Wziąłem go wsadziłem i zacząłem formatować. I tak się formatuje
od wczoraj do 17. Jak wychodziłem dzisiaj z domu to nie dotarł nawet do
połowy tylko próbował odzyskiwać klastry (i to tak co jeden klaster).
Jestem przekonany (nieprzerywam mu z ciekawości), że jak wrócę to
jeszcze będzie formatował. W życiu nie widziałem takiego pokancerowanego
dysku. Acha, transfer z dysku 150 kB/s. Kurcze, to nawet PIO 0 były
szybsze ponad 3x. Musi miec nieźle poobijane głowice.

Pozdrawiam

Karol