było: UWAGA OSZUST!!! jest: COŚ SIĘ DZIEJE!!!

Autor: HubertB (hubertbilski_at_ofi.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 15:07:03 MET

Jeszcze nie chcę zapeszać , ale COS SIĘ DZIEJE.
pomimo rozwoju sprawy z pewnością podzielę się ze wszystkimi moimi
doswiadczeniami.
bankowo!
myślę, że to pomoże Wam uniknąć takich kłopotów,

jak na razie jedna uwaga:
zrobić DUŻY raban - poczta (najlepiej placowka centralna w mieście), komenda
wojewódzka - wydział do zwalczania przestępstw gospodarczych, no i osobiste
pchanie sprawy : komenda rejonowa->prokurator->wstrzymanie przelewu
kasy->poczta

tak to z grubsza wygląda

o szczegółach później, nie chcę zapeszać
pozdr. wszystkich życzliwych (żonę w szczególności)

hubertbilski_at_ofi.pl

A TY CHU..U, COŚ TO UCZYNIŁ, STRZEŻ SIĘ, gdyż jak widać wiele osób dobrze ci
nie rzyczy