Re: TEAC JEST CUDOWNY !!!

Autor: Jakub Gadkowski (torquem_at_kki.net.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 09:49:10 MET

On Thu, 8 Mar 2001 13:51:57 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_io.gliwice.pl> wrote:

>Piszę przecież, że x40, czyli czytnik. Jak się zachowuje toster nie
>sprawdzałem -- nie próbowałem jeszcze nagrywać przy wysokich PCI.

Że się tak wtrące, u mnie na BF6 ładnie swierdza przy W540-E że napęd ma
UDMA33, a przetaktowany (proc) jest na szynę 83 więc z tego wynika że
cdk jest na 41,5 i nie było do tej pory żadnych przekłamań. Przerzuciłem
kilka płytek pod Exact Audio Copy i nigdy nie wykazał mi większego
odstepstwa od oryginału niż 0,01 procenta (a to i tak przy zrzucaniu z
prędkością 17x-40x, przy niższych prędkościach zawsze 100% zgodności).
Nagrywarę W58-E stwierdza tylko na pio4. Do tej pory nie było żadnych
problemów (jak na razie ok 15 płytek).

Pozdrawiam
Kuba Gadkowski

--
----Torquem_at_kki.net.pl----  długa jest droga do domu
--- Unholy Inquisition --- 	  gdy się idzie