Re: Athlon

Autor: Krzysztof Kucharski (d160_at_poland.com)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 13:34:58 MET

Użytkownik Airwolf <airwolf_at_astercity.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3aa8bc10_at_news.vogel.pl...
> to bardzo proste, jak masz problemy z działaniem sprzętu, to
instalujesz, jak
> nie to nie

Ja to wiem :)
Ale nie wiem czy K.K. wie...

Miałem zamiar podyskutować _O_ problemie, z lekkim przymróżeniem oka.
Dyskusja, jak widać zamienia się w ataki i przytyki personalne ... :-(((
Airwolf, miałem do tej pory o Tobie dobrą opinię, dlatego jest mi smutno,
że pomyliłem się.
Daj sobie czopeczek na wstrzymanie, mnie agresji ! Patrz, wiosna za oknem !
:-)

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

P.S. Z mojej strony - EOT.