Re: Athlon

Autor: Radoslaw Tatarczak (ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 12:16:30 MET

Użytkownik "Krzysztof Kucharski" <d160_at_poland.com> napisał w wiadomości

> Wyjaśnienie:
>
> Śmieszą mnie Twoje słowa o fakultywności stosowania
> AMD-owskich patchy.
> Coś w rodzaju kwestii Bacy z dowcipu z taaaaką brodą:
> "Abo bydzie Słońce, abo bydzie dysc".
> :-)

Wielbicielu tworczosci prof Stanislawskiego, jesli tak lubisz wytykac
niescislosci to mam nadzieje, ze nie obrazisz sie, gdy posle Ciebie
do slownika. Mam Ci to wyjasnic fakultatywnie? ;)))
Ja doskonale rozumiem o co chodzi Airwolfowi mimo drobnej niezrecznosci
ale bawia mnie ludzie, ktorzy zwracaja innym uwage a potem pisza
"fakultywnosci'' :))
pozdrawiam
RT