Re: windows

Autor: An Kra (ankra_at_poczta.fm)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 11:07:31 MET

> Grzegorz, i tak windows bedzie sie odpalal tylko z dysku systemowego,
> aktywnej partycji podstawowej wiec pomysl jest chybiony.

Ale dyskiem systemowym moze byc dyskietka (format A: + sys A:) z plikami
systemowymi (command.com, io.sys), autoexec.bat, config sys i msdos.sys.
W msdos.sys podajemy:

[Paths]
WinDir=E:\WIN98E
WinBootDir=E:\WIN98E
HostWinBootDrv=E

W biosie ustawiamy kolejnosc bootowania na A, C.

I startujemy bez dyskietki - system z dysku C na ktorym msdos.sys ma zapis:

[Paths]
WinDir=C:\WIN98SEC
WinBootDir=C:\WIN98SEC
HostWinBootDrv=C

i z dyskietki - system na dysku E.

Instalacja systemow rowniez prosta ale sa 'kruczki'. Szczegoly na zyczenie.
Ze sposobu tego korzystam juz kilka lat a na 4(czterech) dyskach, ktory ma
tylko jedna podstawowa - aktywna partycje, mam 5 (piec) systemow (W95x2,
W98, W98SEx2) w roznych konfiguracjach.

An Kra