Re: DirecX8 i VooDoo3 3000

Autor: Krzywarp (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 11:01:17 MET

> Czy majac karte VooDoo3 3000 powinienem zostac przy DX7 czy spoko chodzi
> na DX8 ?

Ja mam VooDoo3 2000 (Velocity 100), stery wersji 1.07 oraz DX8 i chodzi spoko. Tak więc u Ciebie też powinno być bezproblemowo. Przecież nasze karty różnią się tylko tym, że Twoja ma więcej pamięci (moja tylko 8 MB) oraz jest szybciej taktowana. Pozostałe rzeczy są takie same.
Co do porównań, to nie mogę Ci nic powiedzieć, bo od początku używam na tej karcie DX8.
pozdrawiam
Krzysiek