Re: Teac x 40 - cena

Autor: Krzysztof Kucharski (d160_at_poland.com)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 10:33:12 MET

Użytkownik Rafał Lipski <lipa_at_pg.gda.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98a5am$3ce$1_at_sunrise.pg.gda.pl...

[...]
> Ja za swojego dałem 228zł co i tak jak na Gdańsk było niezbyt wygórowaną
ceną, biorąc pod uwagę że w 99% sklepów można
> dostać LG, ASUS, BTC, Samsung, Creative i inne takie badziewia!!!
[...]

Kamień spadł mi z serca ! Myślałem, że tak jest tylko w koziodupskich ([C]
by NNR) Kielcach. Na prawie 30 sklepów, sklepików na hasło "teac",
"plextor", "quantum", "ati" pada odzew: "nieeee....", "co, jak !?" itp
pierdoły. W niektórych, co gorsza, handlarzyny usiłują "wciskać kit" i
przekonują mad przewagami LG, ASAUSa czy SAMSUNGa nad Teac & Plextor.
Załosne...
Monokultura szajsu ... (c) 2001 by KK.
:-)

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

P.S. Ostatnio usiłuję w tym Scyzorykowie kupić intelowską płytę główną, na
chipsecie i815E ... Horror !!!
K.K.