Re: iiyama Vision Master Pro 452 (MA901U) lub inne 19" ew 17" opinie

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 09 Mar 2001 - 09:46:44 MET

> ale jak z serwisem do nemcow bede latal :) ???
Raczej NIE - z tego co piszą na stronie Iiyama to serwis jest dostepny w
Niemczech czechach (czy słowacji lub obu) Polsce - te kraje napewno i nie
zależy od tego gdzie się kupiło monitor - trzeba mieć rachunek (paragon) i
KARTON!!! Pozatym poczytaj o warunkach 3 letniej gwarancji - np. dostajesz
monitor zastępczy!!!.
A tak wogółe to zapomnij że będą jakieś kłopoty z monitorem. u kuzyna w
Niemczech chodzi 19 iiyama od 4/5 lat bez problemów.
> model jak w temacie, ale serwis i obaczenie przed kupnem ?
jak dlamnie monitory na kineskopie Trinitrona (o tego typu siadce) powodują
szybsze zmęczenie. Siedze w pracy 8 godzin przed monitorem i muszę sobie robić
przerwy często bo oczy się robią kwadratowe - w domu natomiast siedze godzinami
bez żadnego zmęczenia - Iiyama ma świetne filtry.
> podaj namiary prosze, jam z wroclawia :)
Jest jedno pytanie czy masz kogokolwiek (ciotka, koleś, znajomy ktokolwiek) kto
mógłby dokonać zakupu w Niemczech (tylko zakupu, przewóz to inna historia)???
> dzieki, krzysiek co chce miec bdb monitor 19" :)

Z monitora będziesz naprawdę zadowolony bo kupisz nie to na co cię stać ale to
co oczkujesz. Moim zdaniem monitor to podstawowa część komputera: wpływa na
nasz odbiór i zdrowie. ble ble
Więc jeśli masz odpowiec na moje pytanie to dawaj - beda dalsze instrukcje.
adadur