Re: Athlon

Autor: [ gjon ] (gjon_at_post.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 09:31:24 MET

Robert wrote:

> Witam
>
> Ktory procesor bedzie lepszy Athlon 1 Ghz czy PIII 1 Ghz.
> Chodzi mi dokladnie o wydajnosc w AutoCad i Pro Inzynier.

i tak Ci wszyscy napisza, ze Athlon ;), ale tak naprawde
polecam jednak intela... badziesz tedy pewny, ze wszystko
bedzie dzialalo jak nalezy, bez zadnych patchow i poprawek, a
praca bedzie bezstresowa... a jesli chodzi szybkosc - roznica
jest zbyt niewielka, by ryzykowac z amd do takich spraw... to
tyle...

--
ostro pozdrawiam                           Grzegorz Jon
UneZoneGrise: http://www.uzg.w.pl