Re: windows

Autor: Maciej Wyczawski (mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 08:27:33 MET

Użytkownik "Grzegorz" <grzegorz3_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> wyjasniam

Widzę, że wszyscy udzielający tutaj odpowiedzi zakładają, że "drugie"
windowsy muszą się odpalać z dysku innego niż C:
A co powiesz na takie rozwiązanie - stosowanuje je u siebie z powodzeniem od
kilku lat.

1. masz win98 na C:
2. robisz kopię wszystkich plików (bez katalogów) z C:\ do foldera np.
dane_c
3. zmieniasz win.com na win.xxx
4. botujesz system z dyskietki i instalujesz win98 na D:\
5. kopiujesz pliki jak pkt. 2 do katalogu dane_d
6. jak chcesz mieć teraz wersję win98 z dysku c: do przekopiowujesz dane z
kat. dane_c na dysk c: i restartujesz system.
Analogicznie z dyskiem d:
Acha, trzeba na c: przywrócić win.xxx na win.com
Pozdrawiam

 ==         MACIEK           ==
 ==  mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl  ==