Re: bios do abita

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 01:13:47 MET

Guru dworake w poscie <988ou6$nid$1_at_news.tpi.pl>, dworake_at_poczta.fm
naskrobal...
> Nowe biosy do plyt asusa powstaja co jakies dwa tygodnie natomiast na bios
> do abitka bh6 czekam juz rok( nie tylko ta plyta-wiekszasc plyt abita ma
> biosy z roku 2000) .Kiedy oni rusza sie i wydaja nowy bios????

To fakt do wersji v1.0 jest ostatni chyba z czerwca 2000. Mam taki i nie
wiem co by mogli poprawic w mowym biosie. A co u ciebie nie gra, ze tak
czekasz na tego biosa nowego ? Plytka juz stara (ale jara;), wiec moze
skonczyl sie support do niej.

--