Re: Dobra grafika 2D. Jaka karta ?

Autor: Krzysztof Kucharski (d160_at_poland.com)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 00:52:19 MET

Użytkownik Krzysztof Pawleta <pawletak_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3AA6CF31.5D4C48E5_at_poczta.onet.pl...

[...]
> Masz rację - mylnęło mi się ;-(
> Jednak to nie zmienia faktu, że nie lubię Matroxa: jak odpalałem NFS3 lub
> MotoRacer na G200, to były mizerne w porównaniu z Voodoo2...

Wiesz, używanie _takiej_ karty do takich, hm, hm, zastosowań to delikatnie
mówiąc - nieporozumienie. ;->
Odpal cosik od Adobe, cosik od Autodesku, a może od Corela, porównaj sobie
z taką Rivką, najlepiej jednocześnie i wtedy porozmawiamy ! :-)))
Acha - do testów jakiś _dobry_ monitor.

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski