Re: HP930

Autor: Lech (lechl_at_poczta.fm)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 00:20:34 MET

Użytkownik Muzzy <muzzy4_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:988jr3$2vf$1_at_news.tpi.pl...
> Jak dobrze sterowniki oceniaja ilosc atramentu. Czy ktos z was spotkal sie
> przeklamaniami czy tez moze mozne wierzyc tym szacunkowym danym
> Muzzy

Na oryginalnych tusza wydaje sie, ze poziom atramentu jest pokazywany
prawidlowo. Po refilingu czarnego tuszu, pokazuje mi, ze poziom jest bliski
zeru i bardzo rzadko wyskakuje komunikat o potrzebie wymiany tuszu, ale nie
przeszkadza to zbytnio w drukowaniu.