Re: Zoltrix FMVSP56i i Windows 2000

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 23:11:01 MET

On Thu, 08 Mar 2001 10:44:35 +0100, Karol Michalak
<orient_at_ichf.edu.pl> wrote:

>Gadasz jak potłuczony (:-)). To jest normalny sprzętowy modem na ISA. W
>zależności czy ma zakończenie i, i2, i3 ma inną wielkość flash ROM (1
>lub 2MB) i jego zawartość. Ponieważ jest to flash więc nie ma problemu i
>można sobie updatować do protokółu jaki się chce.

Zgadza sie - czy przekazniki tez ma w wersji flash i mozna je
uaktualniac ile sie chce? Czy uklad sterowania przekaznikami ma w
wersji flash rowniez?
>A to że jakość
>wykonania niektórych egzemplarzy pozostawia wiele do życzenia to jest
>inna inszość. Mi akurat trafił sie dobry egzemplarz.

Wedlug mojej oceny szansa najwyzej jeden do jednego - wystarczajaco
mala zebym uznal firme za skrajnie niewiarygodna jakosciowo.

>Ja bym sprawdził głównie rozłączanie. Z tym złomtrixy miały najwięcej
>problemów.

Na poczatku. Pozniej zaczynalo im sprawiac klopoty polaczenie, jeden
udalo mi sie zamordowac na amen wydajac uparcie komendy atdt - w koncu
odmowil jakichkolwiek zeznan... Przyznasz ze szanujacy sie modem nie
powinien - gwoli scislosci dodam ze komendy AT** nie uzywalem.

--
Darek