Re: Trudny wybór

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 22:30:44 MET

Hi,

Skopens wrote:

> [...]
> Ja sobie wybrałem:
> - procesor: Duron 700

Jeśli nie używasz Photoshopa jako głównej aplikacji, to Duron będzie
świetny. Natomiast Photoshop potrafi działać niestety znacznie
szybciej na Pentium III.

> - płyta gł.: Abit KT7A lub Soltek 75KAV lub ECS K7VZA

A może któraś z wersji MSI K7T? Soltek dobry, ale MSI jest chyba
producentem najlepszych w tej chwili płyt pod procesory AMD.

> 3. Jeśli nie będzie dźwięku na płycie (mam wieże hi-fi z 2 głośnikami)
> to warto kupić VORTEX 2. Na tej grupie swego czsu były wątpliwości co
> do poprawnej współpracy z niektórymi płytami głównymi. Warto
> zrezygnować z dźwięku na płycie dla zwykłej karty np. Vortex 2?

Vortex 2 działa, ale ja osobiście bardziej polecałbym jakąś kartę
z układami Yamahy (724 albo 744).

> 4. Czym się sugerować przy wyborze obudowy? Wyglądem :)?

Jakością zasilacza (najlepiej 230 W lub więcej i to w miarę dobrej
firmy), szerokością obudowy (im szersza, tym lepsza -- w węższych
czasem nie da się wkładać napędów 5.25" gdyż "włażą" na płytę
główną) oraz ogólnie jakością wykonania wnętrza (czy nie ma ostrych
krawędzi, czy coś nie rezonuje, czy wiatrak nie ryczy).

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |