Odp: 4 partycje + 1

Autor: Piotr Nyczak (mystik_at_PROTECTIONpo.onet.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 21:11:08 MET

Użytkownik Rafał Skirzyński <rraphal_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9864ov$alc$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Czesc
> Osobiscie proponowalbym inne rozwiazanie (zgodne z priorytetami)
> a) Utworz partycje podstawowa dla systemu podstawowego, domowego (jezeli
> masz zamiar bootowac z tej partycji) i Linuksa
OK

> b) Utworz partycje rozszerzona a w niej po kolei : patrycje Safe Disk,
Swap
Hm. Nie wiem czy mogę przeniesc partycje Safe Disk. Ona jest teraz na samym
poczatku dysku. Nie wiem czy role gra nazwa partycji czy jej umieszczenie
dla systemu hibernacji.

> Linuksa i dwie inne, jak musisz.
> Ograniczenie 1024 cylindra dla Linuksa w najnowszych jadrach (nawet
2.2.14)
> jest nieaktualne, mozesz miec jedynie problemy ze starszymi wersjami LILO.
> Najnowsza pozwala uruchomic system z DOWOLNEGO miejsca na dysku.
Ooooo. to by bylo cos. Jezeli przenioslbym SafeDisk to przy powyzszym
mialbymproblem z glowy.

> Sugerowalbym jednak WINNT boot Loader-a (NT/2000) do uruchamiania kazdego
> systemow. Dziala idealnie.
Jestem bardzo zadowolony z BootMagic-a z PartitionMagica tak wiec nie
chcialbym zmieniac.

Wielkie dzieki

Piotr