Re: mozna odliczyc czesci do kompa od podatku?

Autor: Grzegorz (grzegorz3_at_kki.net.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 18:17:22 MET

Użytkownik Piotr S. <piopaw76_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9845ug$31kc$1_at_news2.ipartners.pl...

> Użytkownik "Donald" <donaldk_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> >
> mozna , ja tak robie od kilku lat
> odlicza sie wlasnie 19% kwoty brutto (czyli tak jakbys nie placil vatu)
> ja bym jeszcze dodal ze odliczyc moze tylko osoba pracujaca na stale -
> rodzice .
> takze pros o fakturki przy kupnie , aha jalepiej kupowac pod koniec roku -
> najszybieciej dostaniesz zwrot podatku

A jezeli zatrudniony jestem na stanowisku elektryka a praca zwiazana jest
takze z obsluga kompa monitorujacego i sterujacego urzadzenia w moim
zakladzie to co?
No i czy podlega temu tez sprzet peryferyjny np nagrywarka
Grzegorz