Re: ile w Izraelu kosztuje komputer?

Autor: Grzechoo (grzesiek_at_ds6.pg.gda.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 19:05:57 MET

> widze ze mamy duzo zydowskiego scierwa na grupie !!!
> Zydzi to narod, ktory powoli opanowuje swiat wiec trzeba sie bronic !!!

Osobiscie wolalbym zeby swiatem rzadzili "zydkowie" niz tacy ludzie jak Ty.
Oni maja przynajmniej glowe do interesow. A tacy ludzie jak Ty to chyba
tylko do rozpierduchy.
Holocaust nic Cie nie nauczyl? A co by bylo gdybys sie urodzil Zydem?
Przez takich wlasnie ludzi jak Ty Polska i Polacy sa uwazani za antysemitow.

Grzechoo

P.S.
Wiem, ze kazdy ma prawo miec swoje zdanie. Twoje jest akurat takie jakie
jest. Trudno, ale sprobuj to przemyslec.