Re: Asus CUSL2-C - warto kupowac?

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 17:09:26 MET

> No i ja mam rowniez. Nie narzekam nawet jestem zadowolony. Ma tylko jeden
> mankament o ktorym ju zwspominalem. Z SB LIVE nie da sie zrobic "uruchom
> ponownie komputer".

A ja tez mam ASUSa CUSL2 i uwazam to plyte za badziewie! Wczesniej mialem 2
inne Asusy i bylo Oki. Ten to jakis nie udanny egzemplarz :(
Z SB LIVE nie da sie zrobic "uruchom ponownie komputer" tylko wystarczy
poustawiac przerwania. U mnie pomoglo jak zarezerwowalem 9 przerwania a 5
narzucilem dla Slotu w ktorym jest SB Live!
Tylko ze hibernacja nie dziala :(( A tak apropo nie wiecie czy sa juz jakies
nowe drivery do SB Live! ktore sie hibernuja?
A poza tym momentami cos szwankuje ATA100 :(( Tak jakby czasem cos gubil i
mam "blue screena" i to niezaleznie czy W98 Se, WinMe czy W2000! Procek nie
krecony PIII 500E.
Acha a BIOS juz mam w wersji 1006 final

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)