Hyundai DS 5870

Autor: Darek (dus_at_catv.retsat1.com.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 17:57:18 MET

Witam
Mam dziwny problem z tym monitorem.
Chodzi o to ze po kilku godzinach pracy zaczyna się wylaczac.
Najpierw jest tylko przechodzenie w jakies dziwne ustawienia
Tzn zaczyna się zachowywac jakbym zmienial rozdzielczosci (mimo ze z karta
jest wszystko ok.
I caly czas jest ta sama rozdzielczosc) ale zamiast tego ustawi mi się inne
pincushion , h i v - size
Nastepnie po kilkunastu minutach odlacza się kompletnie i zaczyna sniezyc
obraz tak jak przy "out of range"
Ale nie ma tego napisu
Nie jest to (chyba) wina karty bo na poprzedniej miałem to samo a najlepsze
jest to ze taka wlasnie sytuacja była
Prawie dokladnie rok temu
Przy obecnych temperaturach na dworzu wystarczy ze na 10 minut otworze okno
i pochodzi kolejna godzine - dwie
Nie sadze rowniez ze to przez rozdzielczosc w jakiej pracuje i czestotliwosc
(obecnie 1024x768 - 70Hz) poniewaz rok temu byla
800x600 - 85 Hz i jak juz mowilem sytucja identyczna
Może ktos wie co się z nim dzieje lub miał taki przypadek???
Chociaz jakas informacja o tym czy to sie da naprawic i ile by to
orientacyjnie kosztowalo?
Dzieki
Pozdrawiam