Re: Czy jest jakiś sposób...?

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 17:26:00 MET

elwitjam_at_poczta.onet.pl wrote:

> Cześć !
> Czy jest jakiś sposób na to aby przy starcie kompa nie pojawiało się za każdym
> razem okno logowania do sieci z pytaniem o podanie hasła ?
> Mam tu na myśli takie rozwiązanie aby hasło zostało raz zapamiętane i więcej
> nie pojawiał się ten komunikat.
> Oczywiście kompa mam w sieci i nie chcę tu niczego wyłanczać.
> Dzięki i pozdrawiam

TweakUI - narzedzie Microsoftu znajdujace sie na cd z windows lub w
sieci, np. na tucows. W zakladce network wpisujesz user i haslo i
program sam to wpisuje gdzie trzeba. Jak zresetujes kompa resetem (a nie
zamkniesz systemu) to bedziesz to musial jednorazowo wpisac recznie.

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski