Dziwny problem- długie

Autor: Piotr J. (piotr_j_at_interia.pl.no.spam.pls)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 16:51:32 MET

Witam grupowiczów obu grup (problem moze byc zarówno hard-, jak i
software'owy).
Jeżeli ten post jest za długi, to sorki, ale chciałem w miarę możliwości
wszystko dokłądnie opisać.
Sprzęt:
Duron 650_at_800, 128MB SDRAM 133, Soltek 75KAV, GeForce 256 32MB SDRAM, SB!
Live, fax modem Acorp 56PIM na Conexancie.
Sprzęt hula bez problemu, odtwarzam filmy DivX bez problemów, 3DMark 2000-
no problem (wynik- 4300).
Natomiast problem zaczyna się po podłączeniu do internetu. Po pewnym czasie-
10min, 30min, 1,5 godz- totalny zwis. Najpierw system obciąża się tak
bardzo, ze nawet nie chce screenu odświeżać- kiedy zrzucam jakąś otwartę
aplikację to dzieje się to z prędkością 1FPS, przy czym poprzednia nie jest
usuwana, a potem jeden blue-screen za drugim. Reset kompa, jest OK, łączę
się z netem, i po pewnym czasie to samo. Nieważne, ile aplikacji mam
otwartych. Wysypie mi się tak samo bez względu na to czy jest to tylko 1
okno IE, czy IE + OE + ICQ + GG.
Temperatura OK- nigdy nie przekracza 43C. Przed kręceniem procka zachowywał
się tak samo! Także wcześniej miałem Riva M64 32MB- było to samo.
Winda była reinstalowana, wymieniałem Solteka na inny egzemplarz,
wymieniałem fax-modem na taki sam działający w innym kompie, zamieniałem
miejscami SB i faxmodem, próbowałem kilku wersji VIA 4-IN-1. Wszystko na
nic.
Czy ktoś z Was ma jakis pomysł? Będę wdzięczny za sugestie.
Pozdrawiam,

--
Piotr
PS Odpowiadając emailem, usuń 'no.spam.pls' z adresu!