Re: nagrywarki Samsung 8x 12 x jaki wady, zalety, poza cena

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 16:23:26 MET

Hi,

m wrote:

> E tam - 4x nagrywa plytke kolo 20 minut +/- moze to i malo ale biorac pod

A ile ich nagrywasz? Ja jak nagrywam jedną płytkę na dwa dni to już jest
dużo -- a to jest mniej więcej normalny cykl użytkowy nagrywarki w domu
(20 minut na 2 dni można poświęcić).

> uwage ze wtedy lepiej nie uruchamiac zbyt duzo programikow naraz o graniu
> nie wpomne to troszke jest - szczegolnie gdy ma sie kilka plytek do
> przegrania.

a) nie wszyscy grają, zresztą warto przez te 20 minut odejść od
   gierek i dać oczom odpocząć

b) przy dobrej konfiguracji komputera można go spokojnie używać; u siebie
   przy nagrywaniu 6x mogę normalnie czytać pocztę, grupy dyskusyjne,
   oglądać WWW czy pisać jakiś dokument w StarOffice

> Biorac pod uwage ze 4x i 8x sa prawie w jednej cenie to lepiej te pare
> zlotych dorzucic. A pomiedzy 4x a 12x to juz o roznicy nie wspomne.

Ale 12x jest już troszkę droższe (oczywiście biorąc pod uwagę tylko
Teace i Plextory, bo innych lepiej nie ryzykować zazwyczaj).

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |