Re: maly problem ...

Autor: Marcin Wocior (maly_at_Jan.mat.uni.torun.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 16:17:41 MET

P_R_E_F_[I]_X <krowa_at_megapolis.pl> wrote:
> ludzie, po co wy kupujecie te durony?
> szal, bo koledzy mowia ze dobre?
> kurcze nowy sprzet nowe bledy... i pomoze tu ktos?

jak nie umiesz odpowiedziec to lepiej nic nie pisz, ok?

Jesli chodzi o moj problem to wiem co bylo nie tak. Voodoo rush gryzl sie z reszta zestawu, i to dlatego nie moglem odpalic kompa. choc nie wiem czego to byla wina, czy grafy , czy pplyty (s75kav), czy chipsetu ...
Dziwne tylko ze kartazglaszala sie przy wlaczeniu kompa, a puzniej nic sie nie dzialo, czarny ekran i komp sam sie resetowal ...

--
Marcin Wocior
maly_at_mat.uni.torun.pl