GeForce - skad wiedzieć ktory?

Autor: Segoy (rafszla_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 14:40:07 MET

Witam.
Zastanawiam się nad kupnem karty graficznej GeForce 2MX. Przglądam sobie
cenniki i fidze zylion rożnych kart opisanych w ten sposob - różnią się
producentem i ceną. Na przyklad takie Joytech albo Matrox, albo Leadtek albo
jakies inne kosmiczne... Daytona itp. Nie wiele mowia mi te nazwy wiec
zwracam sie do grupy o pomoc. Chodzi mi o kartę 32 MB. Macie jakieś sugestie
co do producenta i modelu? Zależy mi na czymś w przystępnej cenie.
Dzięki.
Segoy.