Re: Jaki flamaster do CD-RW

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 14:42:40 MET

On Thu, 8 Mar 2001, K Biernacki wrote:

> Czy marker opisany : "Alcohol ink , no xylene".
> jest wlasciwy do robienia napisow na CD-R i CD- RW ?
> Jest wystarczająco odporny na scieranie , ale czy nie niszczy nosnika ?
> Na jakim atramencie bazuja markery reklamowane jako przeznaczone do takich
> napisow?

Markery polecane przez TDK (zestaw 4 kolorow pod nazwa TDK CD-R PEN) to
nic innego jak Stabilo OHPen Universal. Nawet symbolu labedzia mozna sie
doszukac.
Z tego co wiem pisaki bez xylenu sa bezpieczne, o ile maja naprawde miekka
koncowke.

Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka
Zaklad Plastyki Intermedialnej UMK