CTX VL700 - help

Autor: Marek Rogulski (maronek_at_go2.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 13:40:41 MET

Witam szanownych Grupowiczów,
Stałem się niedawno szczęśliwym (?) posiadaczem monitora 17" CTX VL700,
zauważyłem że po godzinie pracy w rozdzielczości 1024x768 przy 85 HZ (max. w
tej rozdzielczości) zaczyna mi "falować" obraz w narożnikach (górnych) -
jest to zauważalne zwłaszcza na literkach i ikonach w tych rogach. Widziałem
kiedyś podobny objaw w 15" CTX przy maksymalnej częstotliowości odświeżania
i w wysokiej rozdzielczości. Czy to normalne zachownie CTX-ów, czy może ja
mam alergię na tę markę? Prosze o wasze doświadczenia z tymi monitorami.
Pozdrawiam
Marek Rogulski