Re: ABIT SA6

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 13:05:24 MET

Użytkownik Yack <freezy_at_poland.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:987f9p$j3m$1_at_news.tpi.pl...
> Po zainstalowaniu Win98 SE w menedzerze urzadzen widnieje wpis
> o nieznanym urzadzeniu. Wszelkie karty rozszerzen sa zainstalowane,
zlacza
> AMR i zintegrowany dzwiek sa wylaczone w biosie. Czy ktos ma jakis
pomysl
> na rozwiazanie tego problemu ?

Witam mam SA6R, ale to prawie to samo i powiem Ci ze nie zainstalowales
wszystkich sterow, aby to wyeliminowac trzeba doinstalowac z cdeka
dostarczonego z plyta INF Utility for Windows 98SE

--
Pozdrawiam