Re: ile w Izraelu ...taki OT

Autor: WIBI (wakizashi_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 12:27:48 MET

Użytkownik "Sebo" <seboo_at_box43.pl> wrote:

> widze ze mamy duzo zydowskiego .... na grupie !!!
> Zydzi to narod, ktory powoli opanowuje swiat wiec trzeba sie bronic !!!

Właściwie "rybka mi to w akwarium" ale obudziłęś się z ręką w nocniku.
Znaczy masz nieaktualne dane. Co to znaczy to się domyśl.
Pewnie orientujesz się że światem rządzi pieniądz.
A więc ten kto ma ich odpowiednio dużo może wpływać na losy innych.
Jeśli widzisz zagrożenie to ucz się i pracuj byś mógł sobie kupić
"karabin" [ tu w znaczeniu środków obrony nie narzędzia do strzelania ].
Przyjżyj się naszej sytuacji w kraju. Niedługo jak tak dalej pójdzie
sami się wykończymy.
Jesteś:
 chory - płać,
  chcesz się uczyć - płać,
   chcesz jeść - płać,
    chcesz pracować żeby mieć na to wszystko - A KOGO TO OBCHODZI.
Ludziska po skończonych studiach, 2 obce języki, office2000, CAD,
Microstation itp.
  pracują za 800 zł czasem jako sprzątaczki. Wykorzystanie siły fachowej po
polskiemu.:(
Nie wszyscy mogą pracować za ponad 3000 zł/mc bo i gdzie.
I po co ci problemy z innym narodem jak ci rodak (nawet niepełnoletni) może
dać nożem po żebrach za 10 zł.
Ee.. rozpisałem się.
Jakby co do można dyskutować na free.pl.hydepark :)
Pozdrawiam
                   WIBI

wakizashi_at_poczta.onet.pl