TUNER ART problem ! :(

Autor: jarson (jarson_at_et.put.poznan.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 11:32:39 MET

Hej !
Kupilem tuner takiej firmy "art" i mam problem z ktorym nie moge sie
uporac
od 3 dni :(
Obraz sie tnie (oprogramowanie karty) , nie mozna wlaczyc trybu overlay (
obraz sie zatrzymuje) a
w trybie preview dziwnie skacze i ogolnie kila :(
Jakims cudem raz udalo mi sie nawet sensownie ogladac ( nie wiem czemu jak
zrzucam avi na dysk to obraz sie w okienku nie tnie !)
 ogolnie po uruchomieniu programu do tv winda czesto sie zawiesza :(((
Tborg w miare chodzi ( ale tez sa problemy ! - obraz przy szybkich zmianach
zostawia smugi - czarne na ekranie ) tylko dzwieku nie moge ustawic :(((
mimo ze ustawialem parametry tak jak kaze autor :(

Dzieki za wszelkie rady !
najlepiej priva : jarson_at_et.put.poznan.pl

PS . sprzet :
Duron 700 , plyta msi 6330 , grafika riva tnt2 m64 ( firmy pine group)