Re: SIEC POD ZIEMIA - Jak z kablem

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 10:13:28 MET

"Maciej Przyboś" wrote:

> tu bym sie klocil.
> Jak bym zobaczyl ceglowke w ziemi to bym ja rozwalil i to pewnie razem z
> kablem :))

Wiesz, ale to jest stary sposób zabezpieczania kabla przed przecięciem
przez elektryków (poza taśmą). I nasuwją mi się takie uwagi.

1. Wcale nie jest tak łatwo rozwalić cegłę wkopaną w ziemię (chyba, że
sporym kilofem). Normalnie to to podważasz... a tu kabel :-)
2. Ja bym na Twoim miejscu uważał z cegłami. Co będzie, jeżeli pod
spodem nie bedzie kabelka od sieci tylko kabel kilka tys V?

pozdrawiam

Karol