Szajsung 755DF - norma czy wada?

Autor: Stev (rs_at_petrosin.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 07:50:37 MET

Wbrew temu co sadzili inni i kierujac sie nie wiadomo czym qpilem sobie za
wsumie niemale pieniadze Samsunga 755DF. Zakupy robilem bez wczesniejszego
ogladania . Pierwszy egzemplaz byl fatalny calkowicie nieostry z koszmarna
mora ktorej nie dalo sie wyregulowac, rozjezdzajace sie kolorki, fatalna
geometria - koszmar! Tego udalo mi sie wymienic na inny egzemplaz i
poczatkowo odetchnalem z ulga - ostrosc zyleta, prawie brak mory ogolnie
bardzo dobra jakosc! Kumpel z tego powodu wymienil ze strata swojego
Panasonica bodaj SL75 ale na jego szczescie nie na samsunga ( wczesniej
uwazal, ze obraz u niego to norma jak zobaczyl u mnie to sie zalamal -
chociaz faktem jest ,ze to nie ta klasa cenowa). Wszystko bylo ok ale jakies
2 tygodnie - cos sie stalo i zauwazylem, ze obraz jest nieostry. W tescie
nokii -Brighness and contrast - wokol bialych kwadracikow na czarnym tle
jest jasna poswiata siegajaca w kazda strone mw na dlugosc przekatnej tegoz
kwadratu. Pozatym aby ostrosc byla ok jaskrawosc mam ustawiona na 0 a i tak
mi sie wydaje, ze jest za jaskrawo. Nie wiem czy jest to powod aby przeslac
ten egzemplaz do serwisu czy nie?
pozdrawiam
Stev

ps. ma Daimonda tnt2 jezeli robi to jakas roznice