D700@800 a wiecej zwis - mostek ?

Autor: JaVoL (daniel_j_at_promail.plXXX)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 01:18:06 MET

Wkoncu mam pierwsze wyniki walki z D700 *olowkowanie ;-)
Czasami wychodza bzdury np na 950 jest 750 ale ostatnio czyli na 20
malowanek udalo mi sie 3 razy doprowadzic do sytuacji w ktorej wszystko jest
odblokowane... Niestety tylko na 800 chodzi w miare bez problemow jedyny
mankament to 1/10razy przy probie zamkniecia windy wywala na koncu niebieski
ekranik o bledzie systemu... Ale w grach i 3Dmark nigdy sie nie wywalil
czego nie moge powiedziec o 850 :-( Wywala z testow i rozne jazdy a na 900 w
ogole nie wlazi do windy a ostatnio to nawet nie odpala sie tylko od razu
wywala dziwny basowy gong z glosniczka i komunikat cos tam o stacji A i Bios
CHeskRom czy jakos tak i chce dyskietke systemowa po ktorej wlozeniu
informuje jakas pomoc i ze niby Dysk nie ma partycji ale nie wazne..
Czyli tylko do 800 stabilnie co dalej ? Probowac do skutku z mostkami ? Mam
juz 3 raz taka sama sytuacje czyzby Duron tak sie nie chcial poddac czy
wiecej nie mozna akurat mojego ?;-(? Abit KT7.

JaVoL