Re: gf ddr czy gf2 mx?

Autor: Yacca (yacca_at_2n.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 00:33:39 MET

> A ja zapytam od siebie: czy w 800x600 tez jest duza roznica miedzy 256ddr
> mx?

Nie na tyle (naprawde jest minimalna), aby ryzykowac np. sfajczenie plyty
poprzez rozwalenie stabilizatora napiecia.
Dotyczy to zwlaszcza starszych plyt of course. Chociaz zdarza sie podobno na
nowszych.
Te 16W GF1 to ewidentne przegiecie paly.
Ja wlasnie wymieniam GF1 na Herculesa MX2, ktory jest "fabrycznie"
przetaktowany nieco wyzej, niz inne karty.
Powodem sa problemy energetyczno/cieplownicze. Stabilizator napiecia na
mojej plycie zrobil sie granatowy, dlatego z zalem -tymczasowo- powrocilem
do Voodoo 2000. Moj GF1 bylby naprawde super gdyby nie to cholerne 16W :((((
Jednak -jako ze gral bede przewaznie w rozdzielczosci 800x600- nie powinien
odczuc specjalnej roznicy przechodzac na MX2. Czego i Tobie zycze.
GF1 jest OK - nie przecze. Ale musisz sie liczyc z problemami zwiazanymi ze
sporym pobiraniem pradu przez ta karte.
Po szczegoly wal na http://www.benchmark.pl/

POzdro

Yacca