pomocy - jaki program do firmy

Autor: Krzycho (westbam_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 23:13:53 MET

Proszę o pomoc w następującej sprawie
potrzebuję program do firmy
ma być to program mniej więcej taki:
pani Basia siedzi sobie w sekretariacie i ma bezpośredni kontakt z
szefem [:-)]
nagle szef mówi : pan Zdzisiu ma sie zjawić za dwie godziny w hurtowni
ołówków
no więć pani Basia odpala program który potrzebuję
ma tam kalendarz i na godzine np 14 pisze "pan Zdzisiu do hurtowni"
przy czym pan Zdzisiu musi zostać poinformowany
załóżmy że pan Zdzisiu ma taki sam program (ale nie musi)
w każdym razie ma bezpośredni dostęp do internetu
więc tu chyba najlepiej byłoby mailem
ale nie takim zwykłym tylko najlepiej takim, który po otwarciu odesłałby
potwierdzenie przeczytania
próbowałem Outlookiem i Schedulerem ale napotykam na pewne opory ze
strony Microsoftu
jeśli się jednak okaże że Outlook lub Scheduler służą do takich rzeczy
to poproszę o jakieś wskazówki
mam nadzieję że opisałem to w miarę jasno
proszę pomóżcie
śpieszy mi się z tym

pozdrawiam