Re: opis do plyty PcChips a DIMM

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 21:55:59 MET

"Adam" <felkner_at_friko5.onet.pl> wrote in message
> Nie wiem, chyba M571 (nie mam przy sobie instrukcji od niej)
> Nie ma jakiegos ftp do sciagania instrukcji ?
> Adam

No to fakt, ze na tych plytach ciezko bylo znalezc jakis hint wskazujacy na
wersje ;>
Musisz sie pomeczyc :> Sciagac wszystkie manuale po to zeby zident. plyte
tez bez sensu. Sprobuj poszukac jakiegos stempla z numerkiem wersji -- np.
na mojej M570 jest stempel "V1.3" (bo byly chyba tez 1.04 czy jakos tak).
Powodzenia ;>