asus a7v looknijcie na to

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 21:48:57 MET

hejka wszytskim
mam ciekawa sytuacje
zakupiel plyte jak w temacie i probowalem podlaczyc sprzety
podlaczyelm
dysk sigejt 30 gb na kontrolerze ata 66 jako primary master
cd rom na kontrolerze ata 100 jako secondary master
i malego dziadka (3 gb) na kontrolerze ata66 jako secondary slave
no i instal win 98
spox hula ze hej
no to ijnstal win 2k
i kicha
jak bym nie podlaczal to gowienko nie widzi mi czegos podpietego na
secondary master na trzeciej tasmie :(((((
pomozcie plis!!!!!
najlepiej jak najszybciej bo mam kompa w rozyspce (pisze od kolegi)

pozdro

--
JFK (Jakub Filip Kasica)
jfk_at_okg.gdynia.pl