Re: ASUS 50x

Autor: Paul RashbaNor Carpenter (rash_at_kki.net.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 20:47:25 MET

Na trzech komputerach mam wlasnie ASUSy: 34x, 40x i 50x...
Ta 34 - rka ma juz ponad 2 lata na karku ale wciaz dziala doskonale...
... podobnie jak 40x i 50x... nie mialem z nimi najmniejszych problemow...
Charakterystyczne cechy: maja doskonala korekcje odczytu - czytaja
nawet bardzo porysowane plyty, bardzo rzadko trzeba je czyscic, kiedy
osiagna max predkosc chodza BARDZO glosno i... z przodu tacki maja
oblesnie wielkie cyfry okreslajace predkosc CD-ROMu... ;)
I jeszcze jedno... jezeli zdecydujesz sie kupic 50x albo szybszego ASUSa
to upewnij sie, ze masz go solidnie przykreconego do obudowy bo...
... zdarzylo mi sie, ze zapomnialem przymocowac cholerstwa srubkami
i przy osiagnieciu maxymalnej predkosci wpadl w wibracje po czym...
...rozwalil mi plytke... ;) Oczywiscie byl to wynik mojego niedbalstwa
i zdarzylo sie to tylko raz w ciagu rocznej, bezproblemowej pracy...

--
Paul "RashbaNor" Carpenter